ADIYAMAN BESNİ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ücretli Öğretmenlik Başvuru Duyurusu

Müdürlüğümüze bağlı eğitim kurumlarının 2024-2025 eğitim öğretim yılındaki öğretmen ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için ihtiyaçlar doğrultusunda 01.09.2024 tarihine kadar başvuru alınacaktır.
Ücretli Öğretmenlik Başvuru Duyurusu

Müdürlüğümüze bağlı eğitim kurumlarının 2024-2025 eğitim öğretim yılındaki öğretmen ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için ihtiyaçlar doğrultusunda ders ücreti karşılığında ücretli öğretmen görevlendirmelerine esas başvurular alınacaktır.

ÖNEMLİ!!!!!!!!

>>>>>Belirtilen tarihe kadar yapılan başvurular öncelikle değerlendirilecektir. 01.09.2024 tarihinden sonra yapılan başvurular ise ihtiyaç olması durumunda değerlendirilecektir.

>>>>>Ayrıca daha önce yapılmış başvurular sistem tarafından silinmiştir. 23.08.2024 tarihinden önce başvuru yapanların tekrardan başvurması gerekmektedir.

Ücretli Öğretmenlik için aşağıda belirtilen sıralamaya göre görevlendirme yapılacaktır.

1. İhtiyaç bulunan dersi okutacak eğitim fakültesi mezunu olanlar,

2. Okul Öncesi için Çocuk Gelişimi Lisans muzunu olanlar, (Formasyon Belgesine Sahip olanlar)

3. Eğitim fakültesi dışındaki fakültelerden mezun olanlar, (Formasyon Belgesine Sahip olanlar).

4. Eğitim fakültesi dışındaki diğer fakültelerden mezun olanlar

 

1. Öncelik: Eğitim Fakültesi Mezunları

2. Öncelik: Fen Edebiyat Formasyon Olanlar

3. Öncelik: Fen Edebiyat Mezunları

 Ör: Sınıf Öğretmenliği ihtiyacı için öncelik Sınıf Öğretmenliği mezunlarından KPSS puanı yüksek olan görevlendirilir.

Ücretli Öğretmen başvuruları e-devlet uygulaması üzerinden yapılacak olup elden  başvuru alınmayacaktır. 01.09.2024 tarihine kadar yapılan başvurular öncelikle değerlendirilecektir. Süresinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır. 

Müdürlüğümüzce yapılacak değerlendirme sonucunda görevlendirilmesi uygun görülenlere sms, telefon vb. ile bilgi verilecektir. Ayrıca müdürlüğümüz sitesinden de duyurulacaktır. Bu sebeple iletişim bilgilerinin güncel olmasına dikkat edilmesi gerekmektedir. Süresinde belge teslimi yapmayanların görevlendirmeleri iptal edilecektir.
  
  
Görev Alan Adayların Müdürlüğümüze İbraz Edeceği Belgeler:

1.     Başvuru Formu ( Başvuru Formunu indirmek için tıklayınız)

2.     Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi Fotokopisi.

3.     Formasyon Belgesi Fotokopisi (varsa).

4.     Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

5.     Sabıka Kaydı

6.     KPSS Sonuç Belgesi (varsa)

 

NOT : Belgeler Şeffaf Dosya ve Mavi Telli Dosya İçinde teslim edilecektir.(Gelmeden önce temin ediniz)

Korupınar Mah. Vusta Sk. No17/B 02300 Besni ADIYAMAN - 90 416 318 19 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.